Muslimah
A L L A H' S
ABOUT ENTRY CHAT TWITER FACEBOOK ASK.FM TUTORIAL
Adakah dia merindui aku juga?
May 19, 2012 • 19.5.12 • 4 comments


Assalamualaikum , seperti mana yang ku janji kan dalam diriku . Saya ingin mengudate blog ni sebab dah lama sangat tak update . Agak busy dengan sekolah, tambahan pula sekarang rumah baru di hostel hehe . Okay hidup di hostel agak seronok juga tapi kadang-kadang penat juga :) okay stop cerita pasal sekolah . Nak release tension dulu hehe .

Okay kepada anda *si dia* rindu saya tak?  okay saya tahu jawapannya ialah tidak . Maybe awak dah tak suka dengan saya . tapi saya tetap sayang awak sama seperti dulu cuma ianya sudah berubah . saya ada hak untuk sayang orang lain . kita sudah tiada apa-apa hubungan .

Dulu , saya setia dengan awak begitu juga dengan awak . tapi beberapa minggu selepas tu awak berubah secara mendadak , saya sabar :) tabah hadapi semuanya .  awak merajuk saya tak reti nak pujuk . Kat kelas kita tak bertegur hampir seminggu lebih



Sehinggalah saya mengambil keputusan untuk tanya kenapa buat saya macam ni :) saya dah tahu segalanya . terima kasih awak sebab jaga saya selama sebulan lebih , saya ingat lagi 16 februari lepas tu 18 februari birthday awak :) sama dengan saya 18 disember . Bagi saya nombor 18 nombor yang sangat bertuah tetapi sebaliknya memberi banyak kenangan .

Dan sekarang , saya sudah berpindah ke sekolah baru iaitu SMK Abdul Rahman Talib, Kuantan . Dulu saya sekolah di SMK Pandan yang mana telah memberi banyak kenangan manis dan pahit . Sehingga lah sekarang saya tetap sayang awak dan akan cuba lupakan awak kalau itu yang awak nak, saya cuba okay :) kalau taknak cepat-cepat bagitahu saya okay .saya setia tunggu awak jika diberi kesempatan untuk kali kedua .

Mustahil kan kalau kita kembali semula ? Sebab sekarang saya dapat tahu yang awak ada suka kat someone kan? Okay fine saya pasrah , kalau ada jodoh tak kemana saya tetap ada di Kuantan ni :) Cari je saya okay . Hati saya ada dengan orang lain tapi tetap juga ada awak , jangan risau , saya memang susah nak lupakan awak . Saya selalu tulis nama awak kat mana-mana jela sebab nama awak cantik je sangat bermakna .

Okay tu je la saya rindu awak sangat-sangat . Sekian wassalam :)
 
Raraa







PASTFUTURE
MY WORDS;
17. Servant of Allah. Allah understand me more than I understand myself.YA ALLAH BERIKANLAH SARIRUZAHIRA 9A DALAM SPM 2013. Struggling to be a better mukminah. إن شاء الله ♥ - Don't focus on your problems. You won't find a solution. Focus on Allah. He is the solution. - Never give up. Great things take time. Put trust in Him and make doa'.

https://twitter.com/_ked__ http://instagram.com/anaservantallah |http://mujahidahraraa.tumblr.com http://ask.fm/raraahoney https://www.facebook.com/raraaxii
OTHERS;


scroll this box
>> Rindu Allah :')
date : NOW
at:10 am


>> Dapat template baru
date : 1hours ago
at:7am


>> Raraa sayang Allah
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Menjadi anak solehah
date: 25/11/2012
at: 13.12pm
\

BLOG ARCHIVE;

  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa Ditutup
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Freebies Sidebar Title
  • Lomo Aquapix Giveaway by Miraa Hussin
  • Tri Fa Wardrobe 1st Anniversary Giveaway!
  • Giveaway Souvenir from Korea by Wawa Abdullah
  • Cuti tapi homework belambak .
  • He takes my heart
  • Tutorial opening note picture in every entry
  • Tutorial change number of post on main page