Muslimah
A L L A H' S
ABOUT ENTRY CHAT TWITER FACEBOOK ASK.FM TUTORIAL
Falling in Love
Jun 5, 2012 • 5.6.12 • 18 comments


Aku lihat dia disana ingin mendekatinya dan aku cuba menghampirinya lalu aku menyapa dia . Dia pun membuka bicara dan aku mulai mengenalnya .  Kita mulai saling mengenali lalu lalu lalu lalu  timbul rasa bahagia hehe . Bila dia, mendekati diriku hatiku rasa sesuatu .Bila dia, senyum pada diriku aku tunduk tersipu malu kucing dalam hati tuhan saja yang tahu .

Kekadang hati ku bertanya adakah dia dah berpunya kerana diriku berasa aku jatuh hati padanya. Tanpa segan silu aku pun tanya *muka tembok ehh?? Aku ingin memilikinya aku ingin menjaga dia aku ingin mencinta dia aku ingin hidup dengannya . Aku harap dia tahu tapi dia selalu buat-buat tak tahu dan aku tahu itu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya untuk meluahkan rasa atau sekadar memberi kiasan mungkinkah aku, kan berdiam diri saja menunggu cinta darinya . Mana satu ni ? Confuse confuse confuse lama-lama terputus fuse kat otak ni .

Akhirnya kini ku kan mampu ceria , diiriku sangat gembira akhirnya kini, aku mulai bahagia menerima cinta darinya .  yeke ?? Allah saja yang tahu isi hatinya , dan aku cuma tertanya-tanya . Bila lah boleh tahu apa yang tersirat dalam hatinya .

P/S : Siapa yang baca jangan gelak ^^

Assalamualaikum ,
Raraa .


PASTFUTURE
MY WORDS;
17. Servant of Allah. Allah understand me more than I understand myself.YA ALLAH BERIKANLAH SARIRUZAHIRA 9A DALAM SPM 2013. Struggling to be a better mukminah. إن شاء الله ♥ - Don't focus on your problems. You won't find a solution. Focus on Allah. He is the solution. - Never give up. Great things take time. Put trust in Him and make doa'.

https://twitter.com/_ked__ http://instagram.com/anaservantallah |http://mujahidahraraa.tumblr.com http://ask.fm/raraahoney https://www.facebook.com/raraaxii
OTHERS;


scroll this box
>> Rindu Allah :')
date : NOW
at:10 am


>> Dapat template baru
date : 1hours ago
at:7am


>> Raraa sayang Allah
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Menjadi anak solehah
date: 25/11/2012
at: 13.12pm
\

BLOG ARCHIVE;

  • Andai Awak Tahu
  • Senarai Peserta Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Pemenang Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Suka Or Sayang?
  • Adakah dia merindui aku juga?
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa Ditutup
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Freebies Sidebar Title
  • Lomo Aquapix Giveaway by Miraa Hussin
  • Tri Fa Wardrobe 1st Anniversary Giveaway!