Muslimah
A L L A H' S
ABOUT ENTRY CHAT TWITER FACEBOOK ASK.FM TUTORIAL
Saya nak awak tahu yang saya masih sayangkan awak.
Nov 25, 2012 • 25.11.12 • 8 comments





Saya ingin memiliki seorang ADAM yang Allah ciptakan dia mungkin untuk saya he he he.. Seorang ciptaan Allah yang sangat-sangat teragung, sempurna , baik dan segala-galanya ada pada dia. Tapi hancur gila hati saya sebab terpaksa lepaskan dia. Maybe saya tak boleh terima apa yang dia buat. 

Ye lah. Harapan saya sangat-sangat besar. Nak miliki dia bukan sekadar jadi pasangan kekasih saya malah saya ingin menjadi yang halal untuk dia. :) Ingin menjadi isteri yang solehah hanya untuk dia. Hanya diri dia yang saya ingin miliki.. Atas restu Allah saya ingin miliki dia, saya nak dia menjadi yang terakhir buat saya :( Walaupun seketika, saya mengenali dia, dia sangat-sangat mengerti dan fahami saya.. Hurm sungguh hebat ciptaan Tuhan tu. 



Ya Allah, kau maha pemurah, kau berikanlah jalan dan ruang untuk ku lebih mengenali dan memiliki cahaya yang bersinar itu Ya Allah. Cahaya yang tak pernah saya lalui dan temui sepanjang hidup saya tapi saya fikir saya salah mengerti dia. Hurmm saya nak sangat-sanngat dia tahu yang saya sangat mencintai dia. Sangat-sangat sayang kan dia. Dulu dan sekarang saya hanya merindui dia. :( 



Dari 1st jumpa mengejar tapi berhenti... Bila di kejar cuba gapainye dan tangkap biar dia jadi milik saya. Namun saya akur, saya mesti akan gagal. Gagal untuk memilikinya. Ya Allah saya nak sangat-sangat habiskan masa hidup saya nie hanya bersama dia. Ya Allah, berikanlah sedikit waktu untuk saya bersamanye sebelum ajal KU tiba, berikan masa saya bersama dia, saya nak hari-hari saya hanya bersama dia meskipun seketika.. Saya dah cukup lega untuk tempuhi segala-galanya jika dia selalu disisi saya. Saya hanya mahukan dia! Hanya dirinya Ya Allah.. "aku memohon kepada-Mu
 Ya Allah berikan ku cinta untuk ku persembahkan hanyalah pada dia. Dia anugerahku kasih hanya untuk berkasih berbagi dengan mu".....  



Hurm.. saya tahu walaupun semua ni hanya ade dalam mimpi saya, angan saya tapi saya berharap dari mimpi dan angan-angan saya itu menjadi kenyataan. Kenyataan yang terindah. Peristiwa yang terlalu bernilai dan berharga yang takkan saya lupakan. Kenangan yang terhebat yang tak pernah saya rasai.... Ya Allah saya nak dia tahu yang saya sangat-sangat mencintai dia.. 

Saya memohon seandainye masih ada lagi ruang untuk saya bertapak..  Saya nak jadi seorang perempuan yang sangat-sangat bertuah sbb dapat memiliki dia walaupun seketika. Awak, saya nak awak tahu saya sedang merindui awak, saya rindu kenangan kite, rindu nak dgr suara awak ''walaupun baru malam nie saya tak dgr suara awak", saya nak awak tahu yang saya bertuah sbb dapat kenal awak dan saya nak awak tahu.  saya amat hargai awak dan kehadiran awak dalam hidup saya. 



Awak, saya mintak maaf sebab selalu menyusahkan awak, penatkan awak, mengatur awak, ganggu masa awak kerja dan menyibukkan diri saya dalam hal-hal harian awak. Dan saya mintak maaf sebab saya mencintai awak selama nie. Saya nak mintak maaf sbb 1st kite kenal, saya mula menyayangi awak tapi saya dah cuba untuk berhenti. Berhenti mengharap dan berharap. Saya rindukan awak. Jujur dan ikhlas saya katakan yang saya mula rasa kehilangan awak bila awak tak pedulikan saya. Saya rasa rindu awak bila saya bangun dari tidur lena awak tiada di sisi saya. :( Saya rindukan awak. Rindukan belaian awak. Maafkan saya. :(


# Ya Allah permudahkan segalanya.. Urusan aku di atas dunia mu dan perjalanan hidup ku di atas dunia dan di akhirat nanti.. Aku memohon kepada Mu jadi kan aku seorang insan yang kuat dan teguh dalam menempuhi cabaran dan dugaan Mu Ya Allah. Aku memohon kepada Mu.. :) #



PASTFUTURE
MY WORDS;
17. Servant of Allah. Allah understand me more than I understand myself.YA ALLAH BERIKANLAH SARIRUZAHIRA 9A DALAM SPM 2013. Struggling to be a better mukminah. إن شاء الله ♥ - Don't focus on your problems. You won't find a solution. Focus on Allah. He is the solution. - Never give up. Great things take time. Put trust in Him and make doa'.

https://twitter.com/_ked__ http://instagram.com/anaservantallah |http://mujahidahraraa.tumblr.com http://ask.fm/raraahoney https://www.facebook.com/raraaxii
OTHERS;


scroll this box
>> Rindu Allah :')
date : NOW
at:10 am


>> Dapat template baru
date : 1hours ago
at:7am


>> Raraa sayang Allah
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Menjadi anak solehah
date: 25/11/2012
at: 13.12pm
\

BLOG ARCHIVE;

  • 3 in 1 , sad and cheerful life I had
  • I'm new in my way
  • Falling in Love
  • Andai Awak Tahu
  • Senarai Peserta Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Pemenang Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Suka Or Sayang?
  • Adakah dia merindui aku juga?
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa Ditutup
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa