Muslimah
A L L A H' S
ABOUT ENTRY CHAT TWITER FACEBOOK ASK.FM TUTORIAL
Raraa & Ayie 

 Comelnya :) tapi tak pakai tudung la , alaa sedih :'( kalau pakai mesti lagi comel :D Okay sedang membayangkan bila la agaknya kan kan . Suatu hari nanti , belajar dulu tinggi , balas jasa ibu bapa , banyak duit baru lah macam gambar kat atas tu :) Okay benda ni taknak cakap lagi biar Ayie yang cakap dekat parents saya haha , tengok dia mula la tu nak menggeletar sini sana . :P




Hari ni kan hujan seperti tertera gambar di atas , nampak sangat saya pendek dia tinggi , *memang kenyataan pun* tapi takde la pendek mana tinggi saya kan 153 cm , cukup okay dah tu :D okay perasan sekejap . If words could fall like raindrops mesti takpayah susah nak bagitahu dia itu ini , saya malu nak bagitahu dia nak nak bila tak pandai susun ayat , kang jadi keling berkata kata lagi la dia tak faham . So saya cakap dalam hati jela , takpekan Ayie ? 


Alolo sweetnya macam kiteorang lah ceh :D gurauan semata mata , and if I had a thousand years I'd still run out of time  sampai janggut terputus dan sambung semula saya takkan cakap saya suka orang tu sebab saya memang malu nak confess apa apa kat lelaki , saya lebih suka lelaki tu mulakan semua perkara termasuk texting , IM , call , dan bila saya lapar *tak tahan dah ni lapar sangat* saya sanggup tunggu sampai dia kata nak off ,  saya taktahu kenapa saya tak suka start dulu :D maybe sebab nak tunjuk hebat kot ceh ego maybe ohh tidak ~~ tapi terasa dihargai cenggini (Y)




* Aku rasa intro ni panjang nak mati * penatnya menaip * takpe takpe aku nak tunjuk aku kuat ni kat dia haha * Okay nampak je muka doodle kat atas tu . Macam tula kiteorang tapi rasanya terbalik , boy tu saya girl tu dia keke >.<  Saya memang mengada sikit suka sangat cari pasal dengan dia , uji dia tapi dia still dengan muka cute dia tu la . Dia selalu pujuk saya macam macam la dia pujuk padahal saya nak tergelak terguling guling da tengok gelagat dia :) tapi still buat muka macam kat atas tu tapi dalam hati wahh berbunga bunga dah .




Saya suka bila buat camni camni comel je kan kan tapi dalam khayalan jela boleh , depan depan dia, saya suka buat muka innocent je , kesian dia selalu di ignored haha tapi part best dia tak kesah pun ~~  saya malu la nak cakap sayang kat dia haha , faham faham jela eh eh >.< *gedik tahap drastik* oyah dia tak boleh balik esok dari Kelantan ----> Kuantan, Pahang sebab ayah dia kata macam macam la . Lepas tu kan dia dengar lagu Number One For Me by Maher Zain lepas tu kan dia kata dia ingat kat Umi dia kat Kuantan ni . Dia menangis ~ Touchingkan terharu di buatnya , sorry Ayie tertaip la pulak tak boleh padam la tak tahu kenapa jangan malu ye . HAHA . K la sampai disini saja Assalamualaikum I love you Ayie. :* Hanya Aku Cinta Kau Seorang !






PASTFUTURE

https://twitter.com/_ked__ http://instagram.com/anaservantallah |http://mujahidahraraa.tumblr.com http://ask.fm/raraahoney https://www.facebook.com/raraaxii
OTHERS;


scroll this box
>> Rindu Allah :')
date : NOW
at:10 am


>> Dapat template baru
date : 1hours ago
at:7am


>> Raraa sayang Allah
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Menjadi anak solehah
date: 25/11/2012
at: 13.12pm
\

BLOG ARCHIVE;

  • Saya nak awak tahu yang saya masih sayangkan awak.
  • 3 in 1 , sad and cheerful life I had
  • I'm new in my way
  • Falling in Love
  • Andai Awak Tahu
  • Senarai Peserta Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Pemenang Contest Blog Gorgeous by Raraa
  • Suka Or Sayang?
  • Adakah dia merindui aku juga?
  • Segmen : Contest Blog Gorgeous by Raraa Ditutup