Muslimah
A L L A H' S
ABOUT ENTRY CHAT TWITER FACEBOOK ASK.FM TUTORIAL
Lukisan Hati
May 7, 2013 • 7.5.13 • 0 comments
Simple. Ringkas. Tapi penuh makna.

Ya Allah, jika apa yang aku buat ini baik untuk seluruh tubuh badanku,  maka teruskan ya Allah.

Yang menjalankan hanya Kamu.
Yang memberikan arahan itu Kamu.
Yang membenarkan satu-satunya Kamu.

Raraa. Moga kamu kuat.
Di belakangmu ada orang-orang yang sentiasa mendoakan.
Ada orang-orang yang sentiasa merindui senyumanmu, yang menyayangi kamu..

Ye. Bukan senang untuk senang.
Aku ambil kisah ini sebagai kekuatan untuk terus bangkit..
Susah.. Namun bukanlah sesuatu yang mudah tanpa usaha yang gigih.
Apa yang aku harapkan, moga midyearterm ini baik-baik saja.
Oh ya, aku dah masuk pertengahan tahun, insyaAllah by early November SPM.


Bulan ni, mungkin akan tinggalkan orang-orang yang aku sayang.
Demi redhaMu ya Rabb.. Kuatkan aku untuk kekalkan apa yang Kau kurniakan.
Sulit untuk aku tampung segalanya tanpa Kau izinkan.
Melangkah tetap melangkah, biarpun kadang silap arah.

Belajar dari pengalaman, orang yang sabar pasti menang.
Tidak lupa, keputusan 1B aku alhamdulillah, biarpun sedikit kecewa.
Sedikit lagha itu, aku yang cipta. Dah mengaku, cerita segalanya pada ayah bonda.
Alhamdulillah, mereka mengerti betapa aku dah usaha semampu bisa.


Masanya untuk focus pada midyearterm.
Ya Allah, moga Kau permudahkan segalanya.
Mudahkan urusanku, urusan hamba-hambaMu, urusan orang-orang yang aku jua Kau kasihi.

Sampai jumpa lagi, selamat malam.
Moga ada yang rindu, selitkan nama gadis bernama Raraa ini dalam doamu.
Moga Allah beri kamu lebih dari yang kamu minta.

Salam sayang, pengubat kerinduan..
Assalamualaikum x




PASTFUTURE
MY WORDS;
17. Servant of Allah. Allah understand me more than I understand myself.YA ALLAH BERIKANLAH SARIRUZAHIRA 9A DALAM SPM 2013. Struggling to be a better mukminah. إن شاء الله ♥ - Don't focus on your problems. You won't find a solution. Focus on Allah. He is the solution. - Never give up. Great things take time. Put trust in Him and make doa'.

https://twitter.com/_ked__ http://instagram.com/anaservantallah |http://mujahidahraraa.tumblr.com http://ask.fm/raraahoney https://www.facebook.com/raraaxii
OTHERS;


scroll this box
>> Rindu Allah :')
date : NOW
at:10 am


>> Dapat template baru
date : 1hours ago
at:7am


>> Raraa sayang Allah
date : 12/12/12
at: 12pm


>> Menjadi anak solehah
date: 25/11/2012
at: 13.12pm
\

BLOG ARCHIVE;

  • Gambaran Hari Kiamat
  • Kuatkan Diri Semangatkan Hati. Ayuh Bangkit!
  • Kisah Hati Perempuan Pada Seseorang
  • Jauhi Malu Untuk Berubah
  • Belajar : Bagaimana Mendapatkan Keberkatan?
  • Pilih Jodoh Bertudung Atau Yang Menutup Aurat?
  • Perginya Jahiliyah
  • Ayie , saya minta maaf , Janji tak buat
  • Saya nak awak tahu yang saya masih sayangkan awak.
  • 3 in 1 , sad and cheerful life I had